Fear factor

Skulle verkligen inte vara min grej. I dagens avsnitt bar den ena lagmedlemmen maskar/skalbaggar/tusenfotingar i munnen och la i en mal-maskin. Lagkompisen skulle sedan ta dte som rann ut ur maskinen i munnen och lägga på en våg. BLÄ. Jag mådde illa av att se det på tv. Sen var det en massa andra otäcka saker som skulle ha gett mig stor panik.

Jag är så slö. Pratade just med Tessan som var sugen på utgång men jag är bara sugen på soffan, är ju så skönt.

Det är jag och glassen ikväll,myselipyseli, jag får äta upp allt för mig själv hoho. Vi gillar varandra.

Nu hoppas jag att LINA uppdaterar sin blogg så att jag får ngt att läsa,nu när jag har avverkat ett hundratal.

Saknar Johanna som chillar Ibis. Ska ge med mig av mina recept i denna matblogg. Fina färger fina färger .

Har en söndagskänsla idag. Varför? Hum. Det blir alltid så när man är på Ålatå på torsdagen. Hamnar en dag före liksom.

Vart är våran bakdunk(heter det så,sån där man bakar i...). Spårlöst försvunnen.

Nu ska jag vandra fem meter till teven.

Kommentarer
Postat av: lina

jag har uppdaterat :)
och jag gillar din blogg!
bra initiativ!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback