Tisdagskväll..

Grupparbete idag. Det vi klantade till börjar arta sig.Äntligen:)

Bara slöat efter det. Gick till Konsum en sväng och kramades lite med min älskling. Bäddade ner mig med täcke och kudde i soffan för att se "Djävulen bär Prada" som jag har fått låna av min gruppkompis. Verkligen bra film:).

Bokade frisörtid idag.. Vågar jag en makeover..det är frågan. Förra gången blev ju boben till öronen inte någon hit ha ha.. Dålig erfarenhet..Men kan endå inte hålla mina tankar borta från en ny idé......´Kommer nog sluta med gamla vanliga ljusa slingor...Men min lilla idé tåls att fundera på......Håret växer ju trots allt ut,och går att färga....Bli inte rädd nu mamma,jag ska inte snagga mig och är inte deprimerad=)

Skola imorgon. Vi får heller inte glömma att köpa bilöjetter till ekonomernas julbord "elins lilla jul" som äger rum på fredag. Gillar inte julmat alls,men något ägg och några köttbullar fungerar nog.. Var mysigt med julstämning och kul med uppträdanden förra året så hoppas på ngt liknande i år!

Nu ska jag lägga mig för att läsa.. "Mannen utan öde" av Imre Kertész...Sorglig,men bra..Sedan blir det efterlängtad sömn.. Vladimir är ute ikväll så jag får väl krama mitt lilla gosedjur:)

puss

Kommentarer
Postat av: Marielle

jag ska köpa begagnat som sagt, dom har uppdaterat sidan nu så böckerna står längst upp på schemat! när kan man köpa komp tro? man skulle väl ha med sig det på första föreläsningen..hmm..see you! kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback