Söndag..

Netto och fika på stan med Vladimir. Tvättmedel och sköljmedel stod högst upp på listan. Råkade köpa sköljmedels koncentrat sist. Kletigt och klumpigt var det!
 
Julmarknad i gamla linköping med Therese och Stina. Lyckades få lite julstämning av alla tomtar och julsånger, trots att snön inte kommit ännu. Gick mest och smakade på allt, köpte inget. Har tid på mig underde kommande adventsmarknaderna. Fick även se Linköpings lucia på scenen.

 Avslutade med ett spinningpass med Marielle. Och gick ju bättre än förra gången. Nu har vi båda fått erfara skräck-cykeln som bara en en växel (tung sådan). Tänkte snegla lite på den stackaren som skulle hamna på fel cykel på detta pass, men av alla cyklar var denna den enda som stod tom. Det är nog inte bara vi som vet. PUUShhSST för att stå upp, lr hur?=)he he.

Imorgon börjar jag åtta med föreläsning. Sedan blir det projekt med gruppen.

Längtar efter jullov.

Kommentarer
Postat av: Marielle

haha mitt ljud var verkligen träffsäkert, men INTE meningen! =I usch för alla blickar, jag lär vara portad från dom passena i fortsättningen haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback