Puussst..

Trött. Det var stekhett i datasalen,ännu mer tröttsamt. Gick till café java med 9 kronor, alla drickor kostade såklart 10 eller mer. Men....."-Du kan få pruta en krona", sa kvinnan bakom disken när hon såg min besvikna blick efter att ha frågat om priserna. Tack! Nöjd med apelsindrickan.

Imorse hade vi seminarium. På lunchen sålde jag Liu-tröjan.. Sista beställningsdagen innan jul,så det kom en del folk. Och efter det var det som sagt(skrivet) dataövning i minitab...

Är så trött.. Behöver lov!!!! Inte ens festsugen. Bara fika- och sovsugen. På lördag har felicia 20års party,jag missar. Det känns bara tråkigare o tråkigare. Jag vill ju vara där och fira henne och träffa alla mina sötisar. Men känner att jag borde stanna här i helgen..Plus att jagfaktikst har biljett till luciakraballen....Blir nog roligt det endå..


Ok,nu har jag klagat klart.Kommer nog mer imorn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback