OOOHHJ..

sist var det pagen till öronen. Nu ännu en ändring.. Jag tröttnar så himla fort på saker och ting (speciellt håret) nu för tiden. Annat var det för ngra år sedan då jag ALDRIG skulle göra ngt med mitt långa, ljusa hår.

Har iallafall varit hos frissan imorse och färgat brunt... Ovant,men lär ju vänja mig:)..Lite kul med en ändring iallafall..!Hoppas att det kmr hålla sig som det ser ut nu..Lite kopparfärg också.. Inte bra om det mattas av..

Ha en fortsatt trevlig helg! Nu ska jag gå och spegla mig...

Kommentarer
Postat av: Marielle

oj har du blivit brunett?! det ska bli kul att se! =)

Postat av: Anonym

vad fiiiint! jag lovar, det är jättefint! för på din beskrivning så låter det som vi ser likadana ut i håret numera :):) färgade mitt för några veckor sedan enligt din beskrivning :)

2007-12-15 @ 19:42:02
Postat av: sara

hehe ok..hade du färg eller toning? Är det cajsa??

2007-12-15 @ 20:08:45
URL: http://sarapau.blogg.se
Postat av: Anonym

jaa, det är cajsa ja. haha :) det är jättemkt färg :) nu har jag fått fin utväxt :)

2007-12-17 @ 15:29:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback