Ny vecka..

nya möjligheter?

Trött. Vladimir vaknade genomförkyld imorse stackaren. Tidigt dessutom,han skulle iväg till Norrköping med sju-bussen...Kändes som en riktig sommorgon att få ligga kvar en timma till efter att han gått, till åtta. Nu är det bara en tidsfråga innan jag också börjar nysa. Behöver exberitox..Och echinagard(?)..Och halstabletter..Och nässpray..Hej hypokondriker-sara!

Ska träffa min grupp klockan ett för att förbereda muntlig presentation och opposition på ett arbete.

Blir fortfarande förvånad varje gång jag ser mig själv i spegeln,nästan så att jag får gå tillbaka och kolla igen liksom....:)

I veckan väntar presentation av projektarbetet, bankning samt budgetuppföljning med LIUtröjan.. Och sist men INTE minst; tentaplugg och statistiktenta på fredag.

Längtar tills fredag klockan 18.00. Då har jag jullov! Morgonen därpå sätter vi oss på tåget för att åka hem till Köping:). Men det är då det...NU ska jag få en god START på en ny vecka...Med start och yogurt hoho. Fyndigt va?!:)

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback