Luciakraballen..

Cyklade till Emma runt fem. Vi hämtade kinamat,målade naglar och fixade hår. Kan ju försöka se lite fin ut på andra ställen än benen (där overallen sitter).

Vidare till Ryd och Marias korridor. Kul förfest,jag hade en riktigt bra kväll!

Dags att röra sig mot Kårallen. HUR mycket folk som helst. Backyard babies spelade,inte så intresserad,så höll mig mest på baljans dansgolv:)

Slö dag idag. Gjort ingenting. Varit lite på willys,ätit pizza och nyss kommit från kossum med en marabouchoklad.

Ska fortsätta i samma tempo. Till "Love actually" tror jag. Vet inte om jag har sett den....?


Kommentarer
Postat av: Natalie

Hoppas du får en bra kväll iaf :)

Postat av: ille

snygg blogg du har :) kolla gärna in den största kändisbloggen på svenska om du får tid över :) puss!

2007-12-09 @ 19:55:24
URL: http://kandisarochskvaller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback