Joooo...

Låååång dag som började redan klockan halv sju imorse, med uppstigning alltså. Var i skolan till åtta då slutseminariet började. Gick bra men var så himla segt efter att man hade gjort sitt,fem timmar typ. Och vi var först. Firade med lasagne från restaurangen i Key efteråt. Fortfarande ångest över 57 kronor..............Tur att jag lassade på massa kikärtor i plastburken. Fick ju lite mer för pengarna då. Och Om jag åt upp det är en annan femma..

Efteråt var det dags för bankning. Var lite segt eftersom att allt inte fanns där det skulle och excel hängde sig hela tiden. Men efter ca två timmar gick jag leende ut i baljan och köpte mig en delikatoboll:).

Väl hemma fick jag träningsverk i benen och hela kroppen. Precis som jag alltid brukar få efter att jag skrivit en tenta.Vi har spekulerat fram o tillbaka kring det här och kommit fram till att det nog är ngn typ av stress somlämnar kroppen. Enda skillnaden nu var ju att jag faktikt inte hade gjort ngn tenta. Inte föränn på fredag... Ska stretcha benen. Konstigt symptom....? Det KAN liksom inte vara träningverk,för jag har tagit tvåveckorsuppehåll, och växtverk känns ju inte heller aktuellt.

Blev plugg tills Ugly Betty började.

Nu ska jag sova! Ska försöka hitta ngn stretchig ställning så att "träningsverken" lindras..... Pussss

Kommentarer
Postat av: Marielle

haha, träningsvärk..! i värsta fall blir jag illamående och spyfärdig, annars blir jag bara typ proppmätt (på ingen mat alls) och mår dåligt. vi kanske ska börja med typ stresshantering eller nåt innan alla tentor du och jag! =P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback