FA-an..

säger vi bara. Hahaha. Många FA-an idag. En miss i kodningen gör att vi måste koda om och lägga in allt en gång till, 200 enkäter, KUL?! Men nej nej. Vi är inte bittra inte...Nej nej... Vet iallafall vad vi ska göra ikväll. Ok..Kmr inte bli några problem att hinna med..Men det är ju alltid skönt att ligga lite före...

När jag öppnade postlådan hittade jag ett paklet addresserat till mig. Det kan väl inte vara mamma igen?! Fick trisslotter och chokladtomtar förra veckan nämligen..Öppnade och hittade en liten sminkväska med foundation, rouge och mascara från maxfactor. På brevet stod det "Grattis, du har vunnit 2-10 pris......". Mina misstankar riktades genast mot mamma igen. Och visst var det hon som hade tävlat åt mig..:) Kul inslag i vardagen.:) Speciellt denna vardag.....

Hade infomöte om utlandsstudierna. Nu lägger jag bort Argentina mer och mer.. Funderar lite mer på helår i Spanien..Men vilket univeristet? Någon som har ngt tips?Och vilka kurser...Vad ska jag inrikta mig på... Har lite att fundera över. Ska kolla hemsidors kursutbud och olika masters som erbjuds hela jullovet.

Hejdå, dags att koda vidare.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback