Carola..

i Betlehem igår på tvn. Hon sjunger helt underbart fint.. Jag älskar hennes julskivor. Men gillar henne endå inte. Kan vara sedan den gången då hon började tala i tungor i tv..Oh my....

Det är bloggfight mellan blondinbella och nån anna hibbs. Jag hejar på blondinbella. Hon DRIVER ju bara med er. Ta det lugnt. Hibbsen har jag aldrig läst föränn igår då jag kollade in hennes attack mot blondinbella.. Stackars tjej. Så avundsjuk på en 16åring....

Hemma-dag. Vi ska inte börja med projeketet föränn nästa vecka. Känns sent tycker jag. Har alltid gillat, och gör oftast bättre ifrån mig på individuella arbeten, men kan ju vara bra att lära sig det här också. Blir seminarie + inlämningsuppgifter istället.

Tvättar som aldrig förr!

Varit en sväng till konsum och köpt en paket kakor..mums...

Klockan två ska jag till frissan, ta ut håret..Och kanske ngt mer om dte finns tid.. Ska bli skönt. Undra om jag har ngt av mitt eget hår kvar där under.....

I eftermiddag/kväll kan det nog bli spinning!

Nu ska jag gå och tömma maskin nr4...

Puss


Kommentarer
Postat av: Marielle

nee, vi fick ju inte det. så det blir nog flamman ist, och det är ju inte illa det! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback